Egy kicsit megcsúsztam a blogolgatással. Sorry...XD

Nah szówal egy, s más történt augusztus óta. Elkezdődött az év, elbaszott órarendem van (péntek-szombat suli) és még nem buliztam egy igazit...:S
Nemrég kicsit rosszul érintett amikor a pannon kiszámlázott nekem 43.950 HUF internet számlát, csak nem értem miért. :S
Na mind1. Azért történtek jó dolgok is ezen idő alatt.
Pl. összejöttem a barátnőmmel, aki nagyon fontossá vált számomra és még rendszeres vitáink sem gátolnak az imádatában. :D (jahj de szépen fogalmaztam..XD)
Emellett hamarosan elkezdek segédkezni a HÖK oldalának szerkesztésében, valamint terveztük, h összehoznánk a fősulin egy marketing bizottságot. :D
Nem lenne egy rossz dolog, csak kicsit el vagyunk havazva a vizsgák és szakdolgozat miatt.

Jah és végül még annyi, h elkészült az album promo videója, amit gyorsan beillesztek, h jó legyen. :D

És mindenkinek köszönöm, aki gratulált, aki hallgat és aki kommentelt youtube-on.

Köszönetként beszúrom tehát 2 CD borítómat és a promo vidit. :$
(senkit ne tévesszen meg az elsőn látható 2008-as év. Az csak az első próba volt. :D)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


szólj hozzá: JoEy HoLLyWooD Album Promo

Címkék: zene album studio fl hollywood joey promo loops fruity

A bejegyzés trackback címe:

https://joeyhollywood.blog.hu/api/trackback/id/tr291453783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása