EFOTT, FL, video...stb

 2009.08.20. 21:38

 

Egy kis késéssel ugyan, de gondoltam frissítek. :D
A legutóbbi bejegyzésem óta megjártam az EFOTT-ot, ami mondhatni az teljes nyaram csúcspontja volt. :)
Ezt különösebben nem is részletezném, ugyanis meglehetősen hosszú lenne, ezért csak a lényeget vetem monitorra. XD
A 0. napon a beköltözés napján beszereztem a jegyeket, amiket útközben majdnem elhagytamés a kocsi hűtése elszállt. Tehát jól kezdőtött... De mindenért kárpótoltak a héten történtek. Sok YO emberrel ismerkedtem meg, koncertekre jártunk, csavarogtunk. És itt külön kiemelném a PTF sátrat, s az ott tevékenykedő egyéneket, akikkel minden egyes nap találkoztunk. :D (Köszi mindent!)
De aki leginkább feldobta az egész hetemet az Vickey volt. A lány akivel az EFOTT-ot töltöttem. :D Koncerteztünk, csavarogtunk, PTF sátraztunk és mindemellett egy új fajta piával itatott ( (L) BANG-es! XD) valamint lenyűgöző hangjával szórkoztatott, amibe rögtön beleszeretem. :D:D:D Köszi mindent Vickey! ;)

Az EFOTT után inkább áttérek az FL-re. Utolsó bejegyzésem óta 3 új zenével rukkoltam elő. ( (L) Kate Lesing acapella)
 

JoEy HoLLyWooD – If I Could Be You

 

JoEy HoLLyWooD - Everlasting

 

JoEy HoLLyWooD – You may think

 

Ez utóbbiért köszönek kedves BassFire kollegámnak aki eljuttatta nekem a szükséges acapellát. :D

 

Jah és a You may think-hez már van egy >>>KLIPP<<< is :D

Nézzétek, töltsétek, szavazzatok, kommenteljetek, subscribe-oljatok...stb :D

 

Röviden ennyi... Legközelebb talán szeptemberben. :D

 

 

Címkék: studio fl efott hollywood joey loops fruity

A bejegyzés trackback címe:

https://joeyhollywood.blog.hu/api/trackback/id/tr111326294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása