Hála a jó égnek (na és persze annak, h a számvitel vizsgán elhasaltam :S) nekiültem kicsit a Zinternetnek és gondoltam blogolok 1 jót, mert olyaaaaan trendiiii...pfff..XD

Na szówal ha már egyszer elsősörban FL Studio-ra építem ezt az egészet gondoltam bedobok 1 FL-es zenét amit még nyáron kreáltam. Nem egy nagy szám, de remélem azért tetszik. :D Ha netán nem akkor...khm... XD

 

just enjoy! ;)

Címkék: zene tutorial studio fl hollywood joey loops fruity

A bejegyzés trackback címe:

https://joeyhollywood.blog.hu/api/trackback/id/tr621154195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása